20140103

OPASKA KRYSZTAŁOWE WZGÓRZA






Opaska do włosów Kryształowe Wzgórza
To jedne z ostatnich zmrożonych ozdób do włosów jakie wykonuję . Wyciągnęłam zapisany notatnik z pomysłami , odkopałam rysunki sprzed kilku lat i moje odłożone na później projekty.
Większośc czasu zajmowała mi tkanina.
Mam wiele planów co do już od dawna nie noszonych jeansów....
Stare podkoszulki chcą się uwolnic....
I piękne tafty , z których szyłam delikatne ozdoby na stół i poduszki.
Nie mówię : ,,żegnajcie wstążki,, ale odpoczywajcie, przyjdzie wasz czas jeśli życie się o was upomni :-)
Póki co niech przemówią delikatne , różane kwiaty w fioletowych refleksach zimowego nieba.
Lodowymi kryształami obsypie je światło poranka....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...