20140107

ZAGUBIONE PANTOFELKI





Kto zgubił Pantofelki ?

Na początku były koronki , przeplatane z tasiemkami i miało byc słodko jak lukrowane muffinki....
Wieczorem doznałam takiego przebłysku porządkując po kolejnym szyciu , że aż podskoczyłam z wrażenia i bardzo szybko zaczęłam szukac kartki :-) Naszkicowałam ,,na jutro,, aby mi pomysł przez noc nie wyparował :D
Zobaczyłam buciki z koronkami , wiszące nie bardzo jeszcze wiedziałam na czym ale po chwili miałam już ten obraz jak skończony w mojej głowie :-)
Dwa dni! Aż dwa zajęło mi to.
Buciki okazały się bardzo pracochłonne a ja docinałam , dobierałam dodatki aż się słońce schowało za horyzont.
Buciki są moją zimową odpowiedzią na wyzwanie szuflady:-) Uwielbiam je :))







Teraz wiszą sobie na girlandzie ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...