20140130

BROKATOWO - KORONKOWY ŁAPACZ ZŁYCH SNÓW





Łapacz z brokatem i kwiatami

Nie ma mowy o złych snach :-)
Wszystko w domu zaczyna pleśc się wstążkami i koronkami niczym pajęcze nici po suficie....
Ten łapacz zrobiłam dwa tygodnie temu ale nie miałam czasu aby wrzucic go na bloga.
Trochę się rozchorowałam i nie mam energii na nowe działania dlatego będę czerpac z moich zasobów , które mam zgromadzone.
Wierzę , że wszystko się ułoży i będzie lepszy czas na działania i więcej słońca w życiu.
Ślicznie Dziękuję wszystkim za to , że są obok , zostawiają swoje komentarze i inspirują mnie.
Ten bardzo kobiecy łapacz złych snów zgłaszam do Wyzwania Szuflady otwórz szufladę i wyjmij z niej brokat.
Brokat na wstążce w kolorze złotym rozświetla różowy kotylion.
Po dosypaniu brokatu świeci się niczym złoty pył......



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...