20140105

UWALNIAM TKANINY Z SZAFY CZ. 1








Uwalniam Tkaniny Cz. 1 ,,Golden Eye ,, i ,,Rajski Ptak ,,

Juz od dawna zamierzałam realizowac plany z mojego starego notatnika a mobilizacja nastąpiła w związku ze wspaniała akcją pt. ,,UWALNIAM TKANINY,,
W notatniku jest bardzo dużo projektów z różnych dziedzin dlatego w pierwszej kolejności postanowiłam skupic się właśnie na tkaninie a mianowicie jeansie oraz tafcie, których mam największą ilośc.
Moje ,,przytulanki,, są trochę dziwne i zakręcone tak jak moje naszyjniki ale taka właśnie jest ta moja wyobraźnia.
Tym razem są postrzępione i sfatygowane - to celowy zabieg ale porządnickie są w drodze :)
Wszystkie projekty zrobiłam sama, analizowałam konstrukcje metodą prób i błędów. Rysowałam formy (na przyszłośc) i dobierałam dodatki.
Skroiłam 4 sowy rysując dzień wcześniej ich wyobrażenia a efekty będa widoczne z dnia na dzień.
Najfajniejsze jest to , że mieszkam tuż przy samym lesie więc mogę uwolnic również te śmieszne zwierzątka aby sobie wolności trochę zaznały :D
Do rodziny dołączyła malutka sówka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...