20131227

CANDY - OGŁOSZENIE WYNIKÓW


Candy Ogłoszenie Wyników
Okazało się , że jest to wspaniała zabawa , która potrafi nieźle wkręcic.
Bardzo chciałabym wszystkich obdarowac małymi upominkami.... może w przyszłości będzie to możliwe :)
Z drżącymi rękami wpisywałam na karteczkach Wasze imiona a maszyna losująca wylosowała te oto osoby:

Widok przed losowaniem :D
oraz chwila , na którą czekamy.....


Bardzo cieszę się z Waszej obecności i dziękuję za chęc wzięcia udziału w zabawie.
Chwilami było mi trudno , zwłaszcza przez znikające komentarze , których nie mogłam odtworzyc.
Już teraz wiedziałabym co zrobic ale najważniejsze jest to , że zapisywałam Wasze zgłoszenia :)
Zapraszam na następne rozdanie , które z pewnością nadejdzie już niedługo.
Zachęcam Was do komentowania , ponieważ jest to ten szczególny sposób poznania Was i Waszych upodobań :-)
Mam za sobą moje pierwsze rozdanie i nie wiem czy wszystko zrobiłam tak jak należy.... ale jak mówią:''pierwsze koty za płoty''
Proszę o kontakt wybrane osoby :)
Było mi niezmiernie miło :)
Pozdrawiam,
Marta

A oto pierwsze pakunki , które wysyłam do Was :)
W dalszym ciągu proszę o kontakt Katarzynę K.
Jeśli nie będę miała odpowiedzi do niedzieli wylosuję osobę , która dostanie spinkę :)

I stało się musiałam wylosowac osobę , do której wyślę srebrną broszkę a żeby jeszcze było milej ta osoba właśnie ten upominek wcześniej wytypowała.....
Zatem Joanna Jaszczyk proszona jest o kontakt ze mną :)
Gratuluję :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...