20220108

HEISHI I SPÓŁKA

20220108

Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami .

Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scenariusz z powrotem.

Powrót dotyczy już nie malarstwa a rękodzieła :) Tak , wiem zarzekałam się , że to już koniec chyba z trzy razy ale okazało się , że moje dawne klientki same mnie odnalazły oraz ..... mam nowe :)

Chciałam Wam bardzo podziękować moje drogie za zaufanie i fakt , że we mnie wierzycie . ja ze swojej strony postanowiłam podnieść jakość . Wszystkie materiały , które zakupuję są ze stali nierdzewnej i najlepszej jakości kamieni. Nie bawię się już w tańsze efekty . Gra nie warta świeczki a ja nie lubię rozczarowań . Postawiłam na jakość !

Na początek aby jakoś zacząć pokaże Wam letnie propozycję z milutkich koralików heishi 










Jak widzicie zestawy są bardzo podobne ale zamykają się w jednej kolorystyce. Dodatkami są oczywiście zawieszki i przekładki ze stali nierdzewnej .

Ten wpis jest krótki ale jakoś muszę się rozkręcić .

Miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...