20140113

TORCIK PORCELANOWA SONATA




Tekturowy torcik Porcelanowa Sonata

Postanowiłam zrobic coś , co już od dawna nie dawało mi spokoju ale też będąc czymś szalenie pracochłonnym odkładałam zawsze , kiedy wyciągałam papiery do decoupage'u.
W końcu zmobilizowana przez Wyzwanie Papierki Inaczej
stworzyłam opakowanie na prezent , które zgłosiłam do tej zabawy :)
To nie jest pierwsza tego typu dekoracja jaką wykonałam.
Kilka lat temu w podobny sposób okleiłam pudełko , w którym był prezent ślubny dla pewnej wyjątkowej osoby :-)
Pudełko zrobiło wrażenie na gościach jak i na Młodej Parze a ja chciałam jeszcze raz wrócic do tego projektu. Połączenie kartonu , papieru do decoupage oraz dodatków w postaci wstążek , koralików i koronek rozszerzyło moje pole widzenia.
Jest taki fragment , w którym na tkaninę naszyłam wstążkę i nakleiłam obrazek baletnicy :-)
To pierwszy raz kiedy łączę te elementy w jedną całośc.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...