20140111

WIENIEC NA DRZWI WANILIOWA POŚWIATA






Wieniec Waniliowa Poświata

Postanowiłam przed świętami zrobic kilka wieńców , ponieważ wtedy dużo moich znajomych chciało taki prezent otrzymac.
W tym bardzo zapracowanym czasie nie zrobiłam żadnego zdjęcia (żałuję) ale nie miałam nawet chwili aby o nich myślec.
Dopiero teraz mogę zamieścic kilka zdjęc z dekoracji jakie przygotowałam na święta a zrobiłam je tylko dlatego , że wcześniej zaczęłam:-)
To bardzo prosta ozdoba i delikatna ale chciałam aby było tak jakby puch osiadł na gałęziach.....
Małe ptasie gniazdka , które zrobiłam ze sznurka ubrane są w piórka a jajeczka to złote kuleczki :) Gałęzie przyniósł mój mężczyzna , które następnie moczyłam w wodzie aby nabrały miękkości.
Pozostało to tylko pomalowac i ozdobic.
Chciałabym to zgłosic do wyzwania w  Art-piaskownica - swiateczne-dekoracje


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...