20140117

POWRÓT ZNAD PASTELOWEGO MORZA






Rybki w moim śnie

Miałam piękny sen..... Znalazłam się nad morzem ale jakie to było morze :)
Utkane z kolorów i refleksów świetlnych!
Zatoka otoczona skałami , zaciszna o pięknym , złotym piasku świeciła takim blaskiem , że aż musiałam mrużyc oczy.
Woda była przezroczysta i pływały w niej kolorowe rybki : pastelowe , ozdobione kryształkami :-)
Wakacje wydają się takie odległe.....
Poczuc dotyk ciepłego piasku na skórze i wsłuchiwac się w szum fal :)
Zapragnęłam słońca jeszcze bardziej , zwłaszcza że dzisiaj gęsta jak mleko mgła osiadła na dachach domów i dzień wydał się mi jeszcze krótszy niż zwykle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...