20140111

KORONKOWE SERDUSZKA





Koronkowe serduszka

Mało świąteczne desenie zawitały do nas w minione święta ale wszystko toczyło się wokół koloru szarego, srebrnego , różu i zieleni dlatego wszystkie dodatki były uszyte z tkaniny w szare róże oraz z białej , grubej bawełny.
Zaczęłam od obrusów , poprzez serwetki a skończyłam na serduszkach i butach na prezenty.
Dużo czasu zajęło mi to wszystko ale zaczęłam miesiąc wcześniej pamiętając o tym , że mam jeszcze prezenty do wykonania :)
To także zgłaszam do wyzwania w
Art-piaskownica - świateczne-dekoracje


I na koniec małe zbliżenie bucika....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...