20140105

FASCYNATOR BAŻANTY WE MGLE






Fascynator Bażanty we Mgle
Wczoraj spodobał mi się jeden fragment w jakimś filmie a mianowicie zasnute mgłą zamczysko i spadające liście na mokrą trawę...... Tak bardzo poruszył mnie ten obraz , że zapragnęłam ożywic go i nadac mu bardziej optymistyczny wygląd :-)
Przecież nikomu nie spodobałby się teraz taki motyw tylko słoneczny , energiczny , pełen światła :)
Spragniona koloru i słońca zaczęłam poszukiwac nici łączącej tamten ponury aspekt i mój pełen radości.
Częścią wspólną okazały się bażanty spoglądające przez chwilę w stronę baśniowego ogrodu i tak właśnie powstały moje rajskie bażanty zachwycające się kolorami róż.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...