20140108

PASTELOWE SOWY


Sowy przyleciały do mnie tylko na chwilę :-)

Sowy z resztek
Postanowiłam już wcześniej dołączyc do wyzwania Wyzwanie PG # 3 Maskotka
ale musiałam wypróbowac wszystkie formy , które rozrysowałam aby wybrac te właściwe i muszę powiedziec , że z tego kształtu jestem zadowolona.
Parę lat temu chciałam uszyc kolejną kołderkę z resztek.
Ułożyłam sobie w głowie plan i wycinałam kawałki dopasowując je do siebie. Okazało się , że miałam zbyt mało kuponów materiałów pasujących do siebie więc..... czekały w szafie zapomniane aż wczoraj skroiłam z tych gotowych te sówki :) Może dzieciakom się spodobają ?


Sówki - nierozłączki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...