20150109

TABLICZKI W STYLU VINTAGE

Kolejne przedmioty ( a jakże na targi ) , które zrobiłam to dwie tabliczki , z tym że drugą skończyłam dopiero w sobotę a targi były do niedzieli więc krótkie były jej występy :)
Pierwszą sprzedałam od razu :)
Wykonałam ją w czwartek a następnego dnia już spakowana jechała na stoisko .








Nie wiem dlaczego ale chyba wynikło to z pospiechu , że nie ofociłam drugiej strony ale już nic na to nie poradzę .
Niestety od tamtej pory nie mogłam dokupić tych deseczek ponieważ w kilku sklepach w jakich szukałam wyczerpały się zapasy i nie można ich domówić a muszę powiedzieć , że świetnie mi się na nich pracowało :D
Druga dama jaka zawitała na tabliczce ,również romantyczna dusza to panna o oczach w kolorze fiołków :)
Cudowny kapelusz , piękne , delikatne loki i zamyślone spojrzenie ....... piękny jest ten motyw :)
Wykonałam ją w ulubionych , jak widać kolorach , więc tym bardziej mam do niej sentyment,












Dziękuję , że zostawiacie ślad po swojej obecności.
Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze :)
Cieszę się również z nowych obserwatorek , które zagościły u mnie , to mnie mobilizuje do pracy i pisania , dlatego Dziękuję Wam z całego serca ;D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...