20150104

KORONA KWIATY NA SZRONIE

Tak się fajnie złożyło , że natchnienie na prezent dla małej księżniczki przyszło w ostatniej chwili.
Jestem na etapie wymyślania prezentów dla dwójki dzieciaków i aby nie dać się w końcu zaskoczyć terminom , które sobie narzuciłam postanowiłam , że w każdym tygodniu wykonam jedną pracę tak aby paczka była przemyślana.
Długo myślałam jakie mogą być prezenty i myślę dalej , bo nie chcę powielić tych samych tematów a chcę ich zaskoczyć niespodziankami  niebanalnymi :-)
Dzięki Szufladzie pomysł wpadł mi dziś , czyli w ostatnim momencie :)
Dla księżniczki przygotowałam koronę , taką w stylu rosyjskich starych baśni , jeśli ktoś je jeszcze pamięta ......










 Oszronione są tutaj kuleczki mocowane  na drucikach , które stanowią wykończenie korony.
Całość zrobiłam tak jak moje łapacze i klatki z drutu , z którego uformowałam taki oto kształt.



















Zgłaszam koronę jako moją odpowiedź na Wyzwanie Szuflady ,, Oszronione ,,






oraz na Wyzwanie Pracowni Rękodzieła Szok ,,Glitter ,, 





Cieszę się bardzo , że tak podobała się Wam ostatnia taca.
Dziękuję za wiele przychylnych i miłych komentarzy .
To wiele dla mnie znaczy , ponieważ jedno z moich postanowień dotyczy właśnie Luny i pracy nad sklepem ....... tutaj kończę moje myśli. To początek roku i wiele myśli trzeba nazwać i spisać pomysły .
Muszę realnie sięgnąć do moich zapasów sił i możliwości i zaplanować co i kiedy mogę zrobić , bo tylko w taki sposób jest możliwe to , co sobie wymarzyliśmy , prawda ?
Życzę Wam spełnienia Waszych najważniejszych marzeń i radości z osiągania każdego szczebla drabiny prowadzącej do Waszego nieba :D
Buziaki 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...