20150116

SZKATUŁKA W OGRODZIE PEŁNYM MARZEŃ

Po ogrodzie pełnym snów powstał ogród pełen marzeń bo motyw ten sam i kolory ..... w przybliżeniu a dlaczego ?
Skusiłam się na zółcień brylantową , którą tak lubiłam używać przy ,,olejach'' .
W akrylach uzyskuje się zupełnie inne efekty ale przez to , że łączyłam ją z turkusem powstał niebanalny zestaw kolorystyczny.
Jeśli się przyjrzycie to spod warstw farby przebija się ta pierwsza - fiolet.
Uwielbiam go a w tym odcieniu pasuje idealnie.




























Nie pamiętam czy o tym pisałam ale wykupiłam wszystkie papiery Stamperii z tym motywem w sklepie , w którym jeszcze była dostępna :))
Jestem uzależniona jak nigdy.
Będę musiała je umiejętnie dawkować bo skończy mi się tak szybko jak tkanina w napisy :(
Jeśli tylko będzie ładne słoneczko a ja nie będę w pracy ofocę dla Was komodę z tym motywem ale to nie będzie łatwe w moim mieszkaniu :)

Bardzo się cieszę , że mogę dzielić się z Wami tymi moimi pasjami , które ciągle nie są czymś więcej a pewnie każda z nas o tym marzy by robić to co się kocha i móc z tego żyć .....
Tą reflaksją chciałabym zakończyć dzisiejszy wpis jednocześnie dziękując Wam , moje drogie koleżanki za wierne zaglądanie do mnie oraz te sporadyczne , za każde słowo skreślone w moją stronę ..... dziękuję , to bardzo dużo dla mnie znaczy :-)
Buziaki :-*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...