20140920

WYNIKI ZABAWY W KOLORY - KONIEC LATA



Wyniki ostatniej zabawy w kolory ..... kiedy ucieka lato pozostawiając w nas złote promienie nadziei
ja mam dla Was ostatnie nagrody :))
Tak jak obiecałam mam zestaw dla jednej z Was  :))
Wygrała.........






Magdalena Abratkiewicz , której gorąco gratuluję :-)





Natomiast nagroda pocieszenia wędruje do..........








Magdaleny górą !!!!
Proszę o kontakt moje drogie koleżanki i jeszcze raz serdecznie gratuluję i zaznaczam , że z uwagi na moją ciężką pracę nie dam rady w tygodniu wysłac paczek niestety.
Tydzień po tygodniu czuję się jak zombie , trochę zrewolucjonizowane bo funkcjonuję jak normalny człowiek tylko w sobotę i niedzielę  dlatego wyślę paczki dopiero w sobotę w przyszłym tygodniu.
Słoneczka życzę jeśli do Was nie powróciło .....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...