20140910

PRZEKUPY JAK MALOWANE

Podczas mojego krótkiego weekendu zrobiłam dla Was między innymi Matrioszki , które sama sobie rozrysowałam i zrobiłam ( jak to ja ) formy , które pewnie jeszcze się przydadzą.
Odstawiłam na razie decoupage , do którego jeszcze wrócę ale w tej chwili będę zajmowała się pewnym projektem , który będzie można bardzo modyfikowac a który z kolei chodzi za mną od zeszłego roku.
Wracając do matrioszek to mam jeszcze ich kilka w planie ale ich realizację opóźniła grypa żołądkowa , która dopadła mnie w niedzielę właśnie :(
Na razie cieszę się z tego co udało mi się w sobotę zrobic plus zdjęcia , które ponieżej prezentuję :




Skroiłam ich równe dziesięc sztuk ale uszyłam tylko trzy - niestety czas mi nie pozwolił :(
W planie są duże modyfikacje tych zabawek / ozdób jak kto woli i na koniec zabawy zobaczymy czy się wyrobię z ich realizacją ?
W tej chwili osoba , która wygra weźmie dwie z nich :))












Pozwolę sobie jeszcze dodac , że zgłaszam moje kolorowe babuszki w wyzwaniu kolorystycznym  Art-piaskownicy  





Dobrze się składa , ponieważ jesień to nie tylko żółty i pomarańczowy ale również barwy czerwonych liści i błękitnego nieba przeplatanego szarymi chmurami...... tak , jesienne nastroje nastały :)
To już wszystko na dziś. Jeszcze nie odzyskałam pełni sił ale czuję się o niebo lepiej ......
Miłego , chociaż pochmurnie jest to u nas zawsze w kolorze ;D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...