20140926

SPINKA DO WŁOSÓW MAKOWA DOLINA





Maki , mój najbardziej wdzięczny temat malarski.....

Czerwień,  za którą nie przepadam w ubraniach a którą uwielbiam w dekoracjach :)
Makowa czerwień była zamówieniem  niezrealizowanym  , przysparzającym nie tyle trudności , bo świetnie poszła cała ozdoba ślubna  ile niezdecydowania ze strony osoby zamawiającej.
To już nie pierwszy raz ktoś coś sobie wymyślił i zrezygnował po usłyszeniu ceny , która z mojej strony jest uczciwą transakcją .
Od pewnego czasu robię taki kosztorys zakupionych towarów i od tamtego czasu moje fantastyczne klientki widzą ile trzeba kosztów wstępnych ponieśc aby taką ozdobę wykonac.
Chciałam Wam wprost przytoczyc zdjęcia mojej pracowni , w której mieści się prawdziwa hurtownia tkanin i dodatków krawieckich tyle tego zgromadziłam :)
Dziękuję moim ukochanym klientkom za zrozumienie , że proces tworzenia to odrębny etap , który one najbardziej cenią :))
Dodatki krawieckie kupuję w hurtowni ale jak to hurtownia większośc oferuje w całości i tutaj już zabawa się zaczyna bo ostateczna wycena podyktowana jest kosztami zakupionych elementów potrzebnych do realizacji zamówienia.
To zamówienie zostało u mnie , czasem tak jest ale nie martwię się tym , bardzo je lubię i wiem , że będzie miało swoje miejsce jeszcze kiedyś .....











Na początku miało byc grzebykiem..... jest piękną spinką do włosów :)









Trochę zaległości nadrobiłam..... jeszcze nie u Wszystkich zawitałam ale będę :))
Jakie Wy macie doświadczenia ?
Jak Wam się pracuje ?
Myślę , że te nasze doświadczenia dużo nas uczą i minimalizujemy błędy :))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...