20140401

OPASKA DO WŁOSÓW NIEBO NAD PROWANSJĄ


Opaska do włosów Niebo nad Prowansją

Nie pamiętam kiedy ją zrobiłam ?
Wydaje mi się , że to było w ubiegłym roku i tylko przez przypadek sprawdzając moje kartoniki z opaskami zobaczyłam ją :)
Mam tego tak dużo , że już nie pamiętałam czy to publikowałam ?
Musicie wiedziec , że mam całą szafę z kartonikami opisanymi w okienkach np. :
''Opaski turkusowe ''
Niby wprowadziłam jakiś spis ale mimo to zawsze muszę sprawdzac , o którą rzecz chodzi np w zamówienu :)
Użyłam tutaj mojego ulubionego gotowego ciemnofioletowego kwiatka oraz stworzyłam swoje wymyślone ozdoby , które lubię łączyc w fantazyjną całośc.
Lubię zestawiac właśnie te kolory , chociaż już dawno ich nie używałam przez zabawy z maskotkami ale zawsze będę do tego typu prac wracac :)
Tradycyjnie dziękuję Wam za piękne i ciepłe komentarze :)
Chciałabym częściej u Was bywac i komentowac Wasze wspaniałe prace ale tan czas tak ogranicza.....
Będę się bardziej starała :)





Jednocześnie chciałam Was zachęcic do udziału w moim Candy w kolorach między innymi fioletu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...