20140428

SUKNIA CAŁA Z TURKUSOWEJ MGŁY





Próbki do ozdoby ślubnej w kolorze turkusu

Wykonałam całą masę elementów do fascynatora dla naszej blogowej koleżanki , która chciała abym szła tropem tej opaski





Kolory w jakich miałam się poruszac to turkus i ecru.
Zaczynając zabawę w upinanie kwiatów szukałam różnych rozwiązań , ponieważ bazowałam na innych tkaninach i skończyło się boa w kolorze kremowym .
Dodatkowo koronka , która na zdjęciu jest turkusowa okazała się seledynowa co stało się podczas obróbki zdjęc a czego wcześniej nie zauważyłam.
W każdym razie dokupiłam dwa tiule w idealnych odcieniach , wysypałam kryształy Swarovski'ego ( jak ślub to muszą byc najpiękniejsze ), wyciągnęłam piórka i zaczęłam szycie ręczne.
Wszystkie elementy trzeba na początku przygotowac po to aby później dowolnie je ze sobą zestawiac,
Potrzeba troszkę wyobraźni aby zobaczyc efekt jaki może byc na samym końcu ale my nie mamy z tym problemu.
Sprawa z zestawami wygląda tak :
















W drugiej wersji użyłam innego tiulu bardziej wyblakłego z tiulem w malutkie kropeczki.
Natomiast w pierwszym zestawie tiul jest wypisz wymaluj jak z obrobionego zdjęcia powyżej.
Zestawienia wyszły bardzo delikatnie ale nie są jeszcze połączone ze sobą :)
Teraz czekac będę na ekspertyzę osoby najbardziej zainteresowanej.









Zapomniałam , że jest jeszcze opcja nr 3 z ciemniejszym odcieniem , ponieważ w tych moich szaleństwach kupiłam jeszcze jedną koronkę , bardziej wyrazistą.
Ślimak z satynowej wstążki na dole wyszedł troszkę jak żółty ale jest w kolorze ecru.
Wszystkie elementy są takie jak na pierwowzorze opaski TAJEMNICA LEŚNEGO STRUMIENIA ale można połączyc to na kilka sposobów :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...