20140415

WYNIKI CANDY

Rozkwitające Candy - Wyniki
Przyszła pora ogłoszenie wyników :-)
Do zabawy zgłosiły się 32 osoby , co szczerze mnie uradowało.
Dzięki Wam zrobiło się ciekawiej i poznałam dużo inspirujących blogów :)
Jeszcze nie wpadłam do wszystkich z rewizytą ale na pewno to nadrobię .



Nie będę przedłużała. Sprawa wyglądała następująco :




A tak się zakończyła :-)




Zwyciężyły:
Małgoś Fortfoxart oraz Mirosława Kornas :)
Proszę dziewczyny o kontakt mailowy w sprawie wysyłki.
Moje drogie pozostaje mi tylko pogratulowac wygranym i tym , którym się nie udało podziękowac za udział.
Nie martwcie się , wpadł mi do głowy nowy pomysł , nad którym jeszcze pracuję.
Zwycięzca zgarnie wszystko ...... Nie zdradzę szczegółów.
Do tzw. napisania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...