20140329

W CIENIU PIWONII



Wianek z piwonii i wstążek satynowych
wykonałam je ze sztucznych kwiatów , których poszukiwałam bardzo długo.
Miały byc szczególne i sprawiac wrażenie prawdziwych dlatego w głowie gdzieś tlił się pomysł na turkusowy wianek , który będzie wykorzystany podczas uroczystości ślubnej lub powitania wiosny :-)
Mobilizacją do realizacji mojego pomysłu było niewątpliwie  wiosenne wyzwanie przydasiowe a ja już od początku wiedziałam , że chcę bazowac na kolorach różu i ecru przeplatanych zielenią.




Na ostatnią chwilę zrobiłam fotki , dosłownie po zachodzie słońca i teraz prezentuję mocno podrasowane zdjęcia mojego wianka , który można zawiesic tuż nad stołem jako dekorację :-)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...