20140429

SUKNIA CAŁA Z TURKUSOWEJ MGŁY - EFEKT KOŃCOWY



Suknia ach.... co to będzie za suknia cała z kremowej mgły :)

A do niej fascynator w turkusowej rosie :)
Wykonałam dzisiaj w godzinach przedpołudniowych to i niech mi Bóg wybaczy dokonałam wyboru ,, Lepiej nie będzie''.
Jest delikatny i nie jest jak na mnie przesadzony a przesadzic to ja potrafię barokowo przytłoczyc a tutaj jak mi się odpowiednio wytłumaczy mogę stworzyc coś z czego jestem zadowolona :)
Hmmm , na moim zadowoleniu skończyc się nie może !
Nasza droga koleżanko miłościwa bądź ale jeżeli się nie spodoba gotowa jestem do skutku , do doskonałości :D
Moje kochane koleżanki jestem wzruszona WASZYM DOPINGOWANIEM i tym , że od razu pisałyście o tym co myślicie bo ja wczoraj jakoś w kropce byłam....
Tyle tego robię , że czasem odejścia brak , tak jakbym 60-ty raz malowała ten sam pejzaż a w moim przypadku to nie jest możliwe bo już bym z nudów umierała :)
Dziękuję Wam ;D









A ten mały drobiazg ode mnie kryształ Swarovski w kształcie serduszka , na szczęście ;D Oraz podziękowanie dla tej jednej dziewczyny bo tyle powstało przez te wszystkie próby.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...