20140419

ŚWIĘTA Z DZIKĄ JABŁONIĄ W TLE



Wesołych Świąt w rodzinnej atmosferze
Pełnej ciepła i radości



Specjalnie w tym szczególnym dniu , tuż przed niedzielą wielkanocną przygotowałam dekorację stołu jaki będzie w dniu jutrzejszym w naszym domu :)
Brakuje jeszcze kilku szczegółów , np. sztucców ale te leżą na dnie szuflady w komodzie i pamiętają powojenne czasy.
Te piękności należały do mojej babci :)
Będzie jeszcze misa na zupę i inne naczynia z jadłem i napojem :)
Już się nie mogę doczekac :)








A tak wygląda w całości z pięknymi gałązkami dzikiej jabłoni , które przyniósł mój ukochany :)



Przechodząc do dalszej części muszę podkreślic fakt , jak bardzo się cieszę z tego , że jestem tu i teraz. Cieszy mnie fakt , że Was poznałam i że nie tylko piszemy ze sobą ale również dzielimy się swoją twórczością w sposób bardziej namacalny z innymi ludźmi :)
A co mam na myśli ?
Teraz będę się chwaliła :
Od Edytki decorre masa solna cd naszej wymianki czyli aniołek z kotkiem :D


Kolejny prezencik to miły gest ze strony Madzi z blogu lalki szmacianki , od której dostałam wspaniałego zajączka :-)


A także wygrana w candy u Oliwii oliwiaart , która obdarowała mnie cudownym barankiem :)


Na koniec dla wielbicieli zwierząt mała wzmianka o tym , że Śnieżynka również nie próżnowała i sprawdzała czy wszystko jest na swoim miejscu :D


I stwierdziła , że jak kwiatki zwiędną można będzie wianek zawiesic nad stołem co uczyniłyśmy :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...