20140314

CZY TO KOGUT CZY KURKA ?



Czasami coś nie wypali.....

Miałbyc kogut , wyszła kurka a po skończonej pracy okazało się byc jakimś zwariowanym ptakiem :-) W projekcie była kogutem i kurką jednocześnie ale poszalałam z dodatkami zapominając o właściwych dla nich cechach charakterystycznych...
Następnym razem się poprawię :)








Bardzo spodobały mi się te tkaniny , których użyłam , jednak jest to ciągle nie do końca mój wymarzony efekt.
W dalszym ciągu poszukuję reszty tkanin jednobarwnych , które będę mogła zestawiac z wzorzystymi .
Ptaszysko już dziękuje bo za kilka godzin rozpocznie się candy więc kto będzie miał ochotę zapraszam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...