20140314

ROZKWITAJĄCE CANDY


Rozkwitające Candy
Przyszła pora analizy i zastanowienia ... co dalej , w jakim kierunku podążac oraz nad czym popracowac :-)
Jest to równocześnie świetna okazja aby Wam moje kochane podziękowac za obecnośc i wspólne tworzenie tego niesamowitego skrawka rzeczywistości :)
Właśnie dla Was przygotowałam coś specjalnego w wiosennych kolorach.
Tym razem będą to dwa zestawy :
-fiolety
-i błękity Wszystkie ubrane w zielone dodatki :)

Zestaw Fioletowy (bukiet , dwie puszki w nowych szatach oraz dwa wiszące manekiny )








Zestaw Błękitny (łapacz złych snów oraz kosmetyczka )







Zestaw pierwszy dla pierwszej wylosowanej osoby a drugi dla drugiej.

Zasady;
1.Do udziału zapraszam każdego , wystarczy że pozostawisz komentarz pod tym postem oraz jeśli prowadzisz bloga umieścisz na bocznym pasku mój baner i link do tego postu.
Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie swojego adresu mailowego.
2.Będzie mi miło jeśli dołączycie do obserwatorów :) jednak nie jest to warunek konieczny.
3.Candy trwa od 14.03 do 14.04.2014 do godz. 22 , losowanie następnego dnia i ogłoszenie wyników.
4.Upominki wysyłam tylko na terenie Polski.

Zapraszam do wspólnej zabawy :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...