20140308

KWIATOWA OZDOBA DO ZAWIESZENIA


Kwiaty nie tylko na Dzień Kobiet

Tak prawdę mówiąc kwiaty miały byc na wczoraj...Jednak wczoraj poczułam się gorzej i taki miałam dzień spania i leżenia bo tak jak wstałam myśląc , że już jest ok tak szybko się położyłam :(
Nie będę się już rozpisywac nad moim samopoczuciem ale o tym , że będąc jeszcze w pełni sił na początku tygodnia spróbowałam pierwszy raz swoich sił z papierami do transferu.... bardzo nieśmiałe próby z przejęciem i wypiekami na twarzy zakończyły się nie najgorzej :-)
Stąd też ta praca na dzień kobiet : twórczych , zapracowanych , szyjących , dziergających....
To moje podziękowanie za to , że jesteście i dzielicie się swoimi opiniami , że dajecie z siebie jakąś częśc dla innych.



W tym miejscu dwa motywy są przeniesione na tkaninę bawełnianą :
napis z gorsetem i sam obrazek gorsetu.


Wspaniałego dnia i kolejnych z kwiatami , uśmiechami i głowami wypełnionymi pomysłami życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...