20140307

SOWIA UROCZYSTOŚC






Biała Sowa
Kiedy pierwszy raz wymyśliłam jeansową sowę od razu chciałam zrobic szarą i białą ale ten projekt ugrzązł gdzieś w czasie między innymi maskotkami i dekoracjami.
Myślałam wówczas o sowie całej w bieli z koronkami i szyfonowymi kwiatami - takiej sowiej pannie młodej.... :D
Ostatnio jednak okazało się , że znalazłam piękną zasłonę w nadruki jakby z gazet i to stało się inspiracją dla tej sowy , mądrej głowy , całej w koronkach :-)
W tamtym tygodniu dopadło mnie zmęczenie ale w tym już od poniedziałku do środy zrobiłam dwie sowy.
Na szczęście , ponieważ wczoraj dopadło mnie choróbsko i mogę tylko z laptopem w łóżku pisac sobie o tym i owym.....








Jestem w tej sówce zakochana bo już dawno chciałam ją zrobic i nie ważne , że odbiega od pierwszej wersji .
Chciałam ją zgłosic jako drugą pracę w wyzwaniu przydasiowa z koronką w tle :-)
Jako , że koronki są moim ulubionym materiałem jaki wykorzystuję w pracach na jednej sowie się nie skończy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...