20140315

SPINKA DO WŁOSÓW ZŁOTE ŚWIATŁO PUSTYNI


Złote Światło Pustyni

Czerwony ogień zachodzącego słońca otacza ruiny złotych świątyń.
Ciepły wiatr na policzkach wiruje wokół pomarańczowych refleksów i brązowych szkieletów drzew.
Upalne dni w moim śnie na afrykańskiej wyspie.
Tyle o niej myślałam , że przyszła do mnie w nocy i pokazała swoje oblicze w kolorach i magii , oblana szmaragdowymi wodami oceanu....
Dlaczego dzisiaj mi się przyśniła?
Byłam tam jakby u siebie, jakby na swoim miejscu w tej gorącej i piaskiem przykrytej krainie....
Wycinek snu i temat afrykańskiego zachodu słońca łączę w jedną całośc dla Wyzwania Szuflady.


To nie są moje kolory ale dlaczego mówic: ,,nie,,?
Jedynie , co dodałam to odcienie ugru i to dlatego , że nie znalazłam u siebie ani żółtego ani pomarańczowego.
Po prostu te kolory u mnie nie istnieją.
Na szczęście miałam jedną wstążkę i koraliki a żółty jest bardzo rozbielonym odcieniem.
Mimo to wydaje mi się , że oddałam charakter zachodzącego słońca i zaraz zrobiło mi się cieplej w ten ponury dzień :)
Spróbowałam i wcale nie jestem zawiedziona , nawet mi się te kolory spodobały :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...