20140626

WITAJ PRZYGODO I OSTATNI BIAŁY UPOMINEK


To już jutro ten dzień , kiedy zaczynam wakacje i przez dwa tygodnie nie będę mogła do Was zaglądac.
Zabawa trwa nadal ale jak pisałam wcześniej losowanie odbędzie się po moim powrocie.
Już myślałam , że nie uda mi się opublikowac tego posta , ponieważ dziś dopadła mnie migrena , która nie chciała odpuścic ale już jest lepiej i mam nadzieję , że zregeneruję się w co wierzę :)
Wracając do naszej zabawy - mam dwie niespodzianki ale nie do końca zdradzę co to , ponieważ jedną z tych rzeczy widac bardzo a drugą prawie wcale  i dodam od razu , że nie chodzi o tą torebkę.





Dziękuję za Waszą obecnośc i obiecuję , że na wszystkie komentarze i załatwienie Waszych próśb i spraw po moim urlopie przyjdzie czas ( wymianki , zaległe propozycje i wysyłki ).
Proszę o cierpliwośc , pewne rzeczy muszą wydarzyc się później aby były lepsze i dopracowane :-)
Buziaki i do następnego spotkania :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...