20140614

W PŁASZCZU PIWONII


Oto moje najnowsze różowe projekty dla Pani Joasi , która zamówiła różową torebkę właśnie w takiej formie.
Podstawa jest lekko owalna i wykończona różową wypustką co nadało torebce ładną linię , której na tych zdjęciach akurat nie widac ale jeszcze zdjęcia dojdą :)
Pozostaje kwestia doboru kryształków i koralików , które chciałabym ,, rozsypac ,, wokół kwiatów oraz forma pasków , na których ową torebkę będzie się nosiło.








A oto drugi projekt z mniejszym kwiatem , który za to ma większe różnorodne faktury co może wydawac się ciekawsze plus kryształki / koraliki , które naszyłabym wokół całej kompozycji :D









Wersja nr 3 z małymi zmianami :)










Oraz ostatnia z nich czyli duży kwiat i kilka liści :-)








Moje kochane , którą wersję byście wybrały ?
Oczywiście to tylko projekt a podczas scalania kompozycji zapewne zaistnieje koniecznośc wprowadzenia jakichś ulepszeń ( dodatków ) aby całośc wyglądała idealnie :)
Teraz bez ściemy - następny post z niespodzianką bo już wiem z jaką :)
Madzia się ucieszy tym razem ale mam nadzieję , że nie tylko ona :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...