20140616

CZERWCOWE UNIESIENIA I PREZENT OD SZYMKI


Kolejna odsłona białych upominków to delikatny kołnierzyk z białej bawełny o ciekawej fakturze, który postanowiłam ozdobic wycinkami koronek oraz kryształkami :)
Tak mi  się spodobał ten interesujący wzór tkaniny , że sama też chcę miec taki kołnierzyk , który ożywi letnie stylizacje.
Przyjrzyjcie się zdjęciom bo ten biały dodatek dodaję do puli nagród czerwcowych.






A teraz z innej beczki , czyli Luna z wizytówkami przygotowanymi przez naszą wspaniałą koleżankę Szymkę z bloga Szymkowe robótki , która przygotowała dla mnie digi oraz właśnie wizytówki.
Nie skończyło się na jednej propozycji ale ja przedstawiam poniżej moje dwie ulubione.
Zajrzyjcie do niej  -  to wszechstronnie uzdolniona artystyczna , piękna dusza :D
DZIĘKUJĘ :-)





Moje kochane koleżanki bardzo dziękuję Wam za opinie pod ostatnim postem.
Wiecie jak ważne są indywidualne zamówienia i preferencje naszych klientek , na które musimy zwracac uwagę podczas pracy nad konkretnym pomysłem.
Dajemy częśc siebie uwzględniając częsc innej osoby dlatego czasami może powstac coś wspaniałego , coś innego poprzez współpracę dwóch różnych osób.
Czasami jest tak , że pomysł klientki wykorzystuję jeszcze gdzieś bo ona sama mnie zainspiruje.....
Tym akcentem chciałabym zakończyc tego posta i podsumowując : bez Was to nie byłoby to samo ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...