20140608

ZABAWA W KOLORY - BIEL

Oto kolejny etap zabawy , czyli czerwcowe , białe klimaty....
Zanim jednak to nastąpi musicie mi uwierzyc na słowo , że odkryłam to miejsce niedawno.
Ślad dawnych działań ludzkich widoczny jest tutaj bardzo wyraźnie :
Ktoś miał ogródek , hodował kwiaty , owoce i warzywa a przy tym doglądał swoich drzew i krzewów ( są dwie ogromne tuje )
Lubię tutaj bywac i robic zdjęcia wsłuchując się w melodie śpiewane przez świerszcze..... ach gdyby to były cykady , które ubóstwiam :D



Nikt mi nie przeszkadza skoro teren obrośnięty chwastem ukrywa się sprytnie..... 
Ja kocham tajemniczy ogród nieopodal lasu , który ma dla mnie kwiaty do wazonu i owoce na ciasto.... czy może byc piękniej ?
Tak , mogłoby ale cieszę się i tym :D






Podarował mi dzisiaj irysy , których nie zerwałam bo jakbym mogła , skoro są monetowskie i piękne w swojej barwie i formie.
Dodałam tylko moją biel girlandy z bawełny dla Was i zawiesiłam w TAJEMNICZYM OGRODZIE....
To jest pierwsza niespodzianka w tym miesiącu 6 - elementowa girlanda 


Zmieniając temat i wykorzystując ten wspaniały plener chciałam się pochwalic girlandą , którą wygrałam w candy u Eweli z bloga happy forms.
Jestem zauroczona jej ręcznymi robótkami , które wyczarowała również dla mnie :)
To są takie cuda , że aż nie mogę uwierzyc , że mi się udało wygrac i mam cząstkę jej u siebie :)
Ewelko , dziękuję z całego serca :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...