20140713

WYNIKI ZABAWY W KOLORY - BIEL

Oto wyniki , na które z pewnością czekałyście a skoro ja trzymałam Was przez swoją nieobecnośc w niepewności od razu przejdę do rzeczy....




W Zabawie w kolory można było zgarnąc kilka upominków , między innymi taką girlandę , z którą muszę się pożegnac ponieważ teraz kiedy wyciągnęłam ją z szafy jeszcze raz stwierdziłam , że jest bardzo efektowna ale mogę sobie zrobic taką samą :D
Osoba , którą wylosowałam sama tworzy piękne przedmioty i mam nadzieję , że jej przypadnie do gustu.
Marlenko , oto Twoja szczęśliwa biała wygrana. Proszę skontaktuj się ze mną w  sprawie wysyłki.




Dziękuję za Wasze wszystkie komentarze pod ostatnim postem.
Miałam duże problemy z internetem na miejscu więc musiałam sobie odpuścic , zwłaszcza , że wyspa zaoferowała mi więcej niż oczekiwałam ale o tym już niedługo.....
Cieszę się , że jestem tu z Wami chociaż jak zawsze bardzo ciężko mi się wraca :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...