20140622

TOREBKA W PŁASZCZU PIWONII



Dzisiaj będzie krótko ponieważ już przysnęłam podczas wrzucania tych zdjęc to oznacza , że trzeba dac za wygraną i już bardziej nie forsowac się przed urlopem.
Tą torebkę wykańczałam przez 3 całe dni : od rana do wieczora.
Nie wliczam w to uszycia podstawy i przygotowania kwiatków bo to chodzi tutaj o szycie ręczne , które jest bardzo pracochłonne ale pewnych rzeczy nie dac się inaczej zrobic.
Miało byc na bogato i z ozdobnikami w postaci koralików szklanych i plastikowych oraz kryształów Swarovski'ego 






















Do tego dorzucam klamrę do włosów , ponieważ został mi jeden kwiatek , który będzie wspaniała ozdobą do włosów dla Pani Asi :)








Miłej nocy dziewczyny i do poniedziałku - jakoś trzeba go przetrwac :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...