20140204

ZAKŁADKI DLA AGI I WYRÓŻNIENIE

         




                 
Zakładki do Książek dla Agi
Moja zapracowana koleżanka Agnieszka chciała miec zakładkę do książki w miarę płaską , która nie będzie za bardzo sprawiała jej kłopotu :))
Pomyślałam , że zrobię kilka wersji , tak aby miała w czym wybierac.....
Na dziś dwie , resztę mam nadzieję tutaj dorzucic :)

A teraz z innej beczki....
Ostatnio otrzymałam wyróżnienie od Joanny Dikl
Jest mi niezmiernie miło....




Chodzi o:

„Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. 
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

Pytania do mnie wraz z odpowiedziami:

1. Jakim aparatem fotografujesz?

 Canon EOS 450 D ale to szkło jest ważne , moje najlepsze do tej pory to Sigma DC 18-250 mm

2. Jaki był najbardziej zaskakujący komentarz lub uwaga dotycząca Twojego blogowania ?

Nie uwierzycie ale tak bardzo cieszę się z komentarzy , że zawsze mnie zaskakują kiedy je otrzymuję :D

3. Trzy słowa najlepiej opisujące Ciebie?

Miła , roztrzepana , przewrażliwiona,

4. Słowo, które lubisz i którego nie znosisz...?

nie uznaję i nie cierpię ,,nigdy'' a lubię za dużo słów , więc nie mam jednego , które lubię :)

5. Na jeden dzień z życia zamieniłabyś się z...?

z drugim pilotem pasażerskiego boeinga 747

6. Zawsze znajdziesz czas na..?

przytulenie mojej kici , nawet kiedy grozi to spóźnieniem na autobus do pracy :)

7. Smak dzieciństwa...?

Pierogi mojej mamy i zupa z botwinki :)

8. Utwór muzyczny, obraz, film lub cytat, pod którego wrażeniem pozostajesz...?

Zorba , zarówno muzyka a także obraz

9. Ulubiony sklep z wyposażeniem wnętrz...?

H&m  homme ( w końcu tam pracuję )

10. Rzecz o której marzysz...?

To domek na Maderze :)

11. Miejsce o którym śnisz...?

Grecja .... cała


Nominuję: ( dziewczyny robicie coś wyjątkowego )



To zabawa, więc nie krępujcie się i weźcie w niej udział tylko wtedy, 
jeśli macie ochotę i sprawi Wam to przyjemność. :)


Moje pytania do WAS:

1. Co Cię inspiruje?
2. Ulubiona książka z dzieciństwa i znienawidzona lektura ?
3. W jakim miejscu chciałabyś się znaleźc teraz ? 
4. Kim chciałaś byc kiedy dorośniesz ?
5. Jakie marzenie jest najbliższe i jakie bardzo odległe ?
6. Co sprawia , że się uśmiechasz ?
7. Co Cię denerwuje u innych ludzi ?
8. Cytat , który uwielbiasz ....
9. Co sprawiło , że zaczęłaś pisac ?
10. Film , do którego mogę wracac ....
11. Z czego mogłabyś zrezygnowac a czego nie możesz sobie odmówic ?

Ściskam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...