20140215

OSTATNIA DYNIA I SOWIA WYMIANKA





Ostatnia dynia - Koronki w Brokatowym Lukrze

To miała byc grupa dyń stojących na paterze , która okazała się za mała....
Każda z nich różni się wielkością natomiast elementem łączącym te trzy panie są użyte materiały - wszędzie przewijają się podobne elementy : koronka , wstążka , sznurek , tkanina....
Zastosowanie sznurka do tkaniny zasłonowej dało fajny efekt.
Można by z powodzeniem zrobic wiele wariacji na ten temat ale następnym razem użyłabym już innego materiału.
Na koniec wszystkie trzy dynie spotkały się razem tak jak chciałam , fajnie razem wyglądają :-)


Sowia wymianka :)
Wymiankę zorganizowała anielskietchnienie
  a moją parą wymiankową okazała się byc jeeverlly
Oto między innymi biżu , które od niej dostałam. Poniższe zdjęcia są inspirowane zachmurzonym niebem i chciałam aby anielsko wyszły dlatego też użyłam znowu silikonowego wkładu do poduszek :-)




W mojej paczce znalazła się duża sowia maskotka , kołnierzyk i koronkowa zakładka.
Niestety w pośpiechu zrobiłam jedno zdjęcie , którego nie mogę odszukac :( ale rzeczy , które wysłałam są prezentowane w różnych wcześniejszych postach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...