20140228

BABCINE GRZYBKI I STARE KORONKI








Babcine Grzybki i Stare Koronki :)

Dzisiaj po raz pierwszy od kilku tygodni udałam się do lasu na sesję z grzybkami.
To był bardzo ciężki tydzień i ostatnie są właśnie w takim rytmie , który nie jest moim sposobem na życie ale.....
Nie będę się na ten temat rozpisywała , bo to nie ma większego sensu. Najważniejsze jest jednak to , że nie wygrałam z moim zmęczeniem i codziennie po pracy przyszywałam przysłowiowy jeden koralik i nic ponadto.
Tak uciekł mi kolejny tydzień :(
Dzisiejszy pochmurny dzień w końcowej fazie biegu przegonił chmury i w efekcie podarował mi optymistyczne popołudnie :)
To było cudowne , zwłaszcza że nic nie zapowiadało światła w kolorze pomarańczy w moich zdjęciach :D
Powiesiłam grzybki i robiłam zdjęcia ukryta między przewróconymi drzewami okrytymi mchem......
Moje grzybki zgłaszam na wyzwanie przydasiowa


Na koniec każdy z grzybków przedstawi się z osobna ;D








Aby nie kończyc niczego w złym tonie cieszę się już wiosną bo wiosna rozkwita powoli a ja wzięłam do domu gałązki , które lada moment zakwitną u mnie na biało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...