20140203

BISZKOPTOWO - CYNAMONOWA DYNIA




Biszkoptowo - Cynamonowa Dynia
Naturalne tkaniny , bawełniana koronka i wystrzępione paski lnu w towarzystwie zgrzebnego sznurka nadały już określony charakter tej ozdobie. 
Chciałam stworzyc cały zestaw ,, rozgrzewający'' ułożony niczym owoce na paterze ale przewrotnie , na puchowym dywanie z wkładu silikonowego....
Do całkowitego zrealizowania tego pomysłu brakuje jeszcze kilku dyń , które mam już skrojone ale będą różniły się między sobą jakimiś detalami.
Póki co chciałabym je zgłosic w :wyzwanie-zyj-kolorowo-9
Dlatego dodałam jeszcze jeden mały motyw czekoladowy a mianowicie .....







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...