20140211

KOT , KUCHENNY REWOLUCJONISTA





Kot , Kuchenny Rewolucjonista :)
Moim zamierzeniem było wykonanie maskotki ,, ubranej'' w kuchenne barwy różowo-biało-zielone i w kwiatowe desenie przeplatane kratą :)
To moje ulubione zestawy , które bardzo się lubią i dobrze razem wyglądają ..... ale jak zawsze wyszło coś dziwnego :-)
Tak zazwyczaj się składa , że moje obrazy są bardzo osadzone w podświadomości i również tutaj mój najlepszy przyjaciel okazał się byc taką inspiracją :D
Moja kotka Śnieżynka ma wokół oczka otoczkę rudego koloru a wokół drugiego czarną :-)
Bardzo fajnie to wygląda i kiedy mój chłopak zobaczył tą maskotkę stwierdził , że to przecież nikt inny jak nasz kot w mojej , dziwnej i swobodnej interpretacji :) Wieczorem kotka dostała zieloną wstążeczkę i wąsy.
Teraz o wiele lepiej wygląda :-)





Kotkę zgłaszam do wyzwania Addicted to crafts



Również niedługo nowe zdjęcia z sowiej wymianki oraz tutorial maskotkowy.
Miłego wieczoru....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...