20150208

ZAKOCHANY WE ŚNIE....

Nostalgicznie, chociaż w powietrzu wyczuwam zapachy przebudzenia.
Oczami wyobraźni kieruję się w stronę lasu , gdzie pod puchową kołdrą zimy słońce maluje obrazy przedwiośnia.....
Wykluwająca się pistacjowa zieleń , ledwo muska kwiatostanem powłokę krystalicznie czystej bieli śniegu. Zupełnie jakby niczego nie przeczuwająca mroźna panna przeglądała się z zadowoleniem w lodowej tafli stawu..... A jednak , zabiera ze sobą klejnoty , w pośpiechu odrzucając za siebie swoje kruczoczarne włosy ..... piękna a jednak lodowata .
Nie zdążyła zauroczyć swą urodą leśnego bożka , który przymarzł  do kory dębu oszołomiony cieplejszymi nutami powietrza. Ponownie ktoś pokrzyżował im plany. Ktoś , kto nie chciał zakłócać równowagi wszechświata. Lodowa panna przyszła zbyt późno i jej oddech oszronił jedynie usta kochanka.
Pozostała tęsknota  i zamrożone fioletowe kwiaty w rękach bożka na znak miłości i kryształy łez ciężkich jak beton , które gubiła biegnąc przez zamrożone krzewy malin.
Mgła , którą rano widzimy jest strzępkiem sukni zimowej panny i jej nieszczęśliwej miłości......



























Fioletowe kwiaty okazują się pięknym tłem dla wiosennych maskotek.
Są nie tylko szlachetne ale również ich nasycenie nie jest zbyt narzucające się dzięki czemu można zastosować jakiś mocniejszy akcent.
Maskotki powstały w kilku wersjach kolorystycznych i właśnie te pierwsze opuszczą mnie i będę musiała uszyć ich więcej , co mnie zresztą bardzo cieszy.
















Od napisania ostatniego posta upłynęło trochę czasu ale przyswajanie nowego oprogramowania i nadawania własnych ustawień jest bardzo absorbujące i ten mijający tydzień właśnie był pod takim hasłem.
Muszę również przyznać się , że piszę ten post od soboty i za każdym razem zasypiam nad wrzucaniem zdjęć ;D
Bardzo się cieszę , że mimo to mnie odwiedzałyście oraz , że w końcu mam komputer tylko dla siebie :-)
Buziaki i miłej niedzieli podczas walk na śnieżki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...