20150214

BRZYDKIE KRÓLICZĄTKO

Z pełną premedytacją postanowiłam wykonać również brzydkie wielkanocne ozdoby !
Reakcje nie są przychylne i najczęściej kwitowane :,, Hm..... to zajączki ? Myślałem , że to nóżki a to uszy ha aha ....,,
..... ,, Nie kupiłbym tego w życiu ''!
Ja też nie ale na szczęście mogę je uszyć i nie muszę kupować :)






 Celowo nie chciałam aby były pięknisiami , bo przecież widać , że mają być pokrętne a i tak nie zapuściłam się za bardzo w las bo mogłam im nadać różnej wielkości kończyny i oczy i pobrudzić farbą .
Na domiar złego ubrałam je w sukienki :)
Na próżno doszukiwać się tutaj konsekwencji ! 















Skroiłam ich około pięć sztuk - sama sobie winna a każdy w innym kolorze bo ponownie na targi się wybieram i chciałabym rozszerzyć swoje pole widzenia ;D
Znowu mam czas okrojony aż nadto ale postaram się nikogo nie zawieść :)
O wszystkich pamiętam i o niespodziankach , które wymyśliłam .....
Mój dzień się rozciąga niczym guma a ja kilka kaw łykam aby mu dorównać i tak w kółko :)
Nie narzekam , przecież lubię kiedy coś się dzieje .
Cały miniony rok ciężko pracowałam a ten zaczął się jakoś dla mnie lekko ale rozkręca się bardziej dynamicznie i efektownie.
Mam zatem przyjemność ogłosić , że Luna znalazła się w marcowym wydaniu '' Mojego Mieszkania '' w dziale blogowisko z czego bardzo się cieszę :D
Pani Dagmaro dziękuję za wszystko :)






Wszystko zaczyna się toczyć własnym rytmem a konsekwentne działanie tylko to wzmacnia dlatego nie mogę odpuścić i pomimo tego , że praktycznie nie mam czasu nawet na odpoczynek tworzę.
Praca zawodowa to od momentu pobudki do przyjazdu do domu to jedyne : 11 godzin z dojazdami jeśli umiemy liczyć widać ile zostaje na ..... właśnie na co ?
Dopóki tego nie napisałam nie miałam świadomości ile mi pozostaje ..... już teraz wiem dlaczego źle wyglądam :(
Sen i odpoczynek mile widziany :)
Urlopie przybywaj.....
Dziewczyny jak Wy dajecie radę ?
Też musicie wspomagać się kawą i na koniec i tak przegrywacie tę nierówna walkę ?
Jeśli tak witajcie w klubie męczennika :))
Hi Hi jak widzicie nigdy nie jesteśmy same .
Dziękuję , że mnie tak fantastycznie wspieracie.
TĘ energię czuć na każdym kroku i to właśnie Wasza obecność daje ogromną siłę każdego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...