20150217

CIEPŁO MI GDY NA NIE PATRZĘ....TO JEST ICH ŚWIĘTO

Na początek koty z Cypru










Wszystkie koty Grecji łączcie się :))
Wiecie doskonale , że koty plus Grecja to moje dwa najukochańsze zestawy !
Odkąd pamięcią sięgnąć , przy każdej możliwej okazji fociłam koty.
Nasze koty , sąsiadów : ,, Dlaczego na wszystkich zdjęciach jest tylko ten kot !,, - wołał mój tata :)
Pumka , czarnulka , schorowana ( psychicznie ) Liliana i moja ukochana Śnieżynka mają masę zdjęć ale to dzisiaj Greckie będą głównym daniem mojej kolacji :)
Dzień kota - dla mnie zawsze jest dzień kota :))
Zapraszam do kociego raju :)






Cypr - kocie nauki











Cypr - kot przewodnik



Cypr - kotki nas żegnały






Larnaka - właściciel jachtu



Larnaka - kocie dominacje



cdn....







Larnaka










Cypr - nie odważyłam się podejść bliżej



Kiciuś z Grecji - Eubea



oraz z Kos oba kotki







Kotki  z Samos




Koci żłobek - Samos








Piękna kocia mama i jej rude kociątko - Samos












Samos = królestwo kotów








Kotek z Korfu - tą szczepkę mam do dziś , minęło już 5 lat :)












Korfu - klasztorne - Palaiokastritsa















Hydra i jej mieszkańcy


















One zawsze do mnie przychodzą ....







Niestety na więcej brak mi sił ale chciałam Wam je pokazać , ich piękno i ufność .
Zawsze do mnie podchodzą zaciekawione i z lekką rezerwą jakie nauczyło ich życie ..... a ludzie tak bardzo je krzywdzą .
Kocham te cudowne istoty i wiem , że one to wyczuwają dlatego pozwalają się przytulać i rozmawiać z nimi ......



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...