20141204

WIELKIE PRZYGOTOWANIA

Wiem , jestem strasznie podekscytowana :)
Zawsze uwielbiałam takie imprezy ale nigdy nie wierzyłam w siebie na tyle aby stanąć po drugiej stronie i pokazać swój świat .....
Zawsze myślę , ze są lepsi i nawet nie próbuję sprawdzić jak bardzo.
Ten rok jest wyjątkowy , poniewaz postanowiłam zobaczyć jak ludzie zareagują na moje prace ?
W końcu nie robię tego do szuflady :)
Nie miałam możliwości ofocenia swoich prac dlatego jutro postaram się nadrobić ten czas i zrobić to na targach.
Przez pracę nie starczyło mi sił aby w pełni przemyśleć aranżację stoiska.
Miałam w głowie plan ale na miejscu zmieniłam pewne opcje :)
Ufffffff
W poprzednią niedzielę zrobiłam dwa zdjęcia kuferków ale to kropla w morzu , ponieważ zarwałam morze godzin snu i nie do końca korzystnie wyglądam .....
Makijaż jutrzejszego dnia będzie decydujący - nie chcę przegonić  potencjalnych klientów :D
















Oraz drugi kuferek ....













Dziękuje za odwiedziny i wiem , że jesteście zapracowane i zmęczone .... już niedługo sobie odpoczniemy , więc się nie przejmujcie :)
Jutro targi więc zmykam choć nie wiem jak dam radę po takim zmęczeniu ale zobaczymy na ile moje inwestycje się opłaciły ?
Poza tym muszę rozluźnić moje mieszkanie z tych wszystkich rzeczy szytych przez ładne lata :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...