20141211

RELACJA Z TARGÓW



Maskotki , nieopublikowane wcześniej ....


Ale było fajnie ........ :)






To dlatego mnie nie było tak długo . Zobaczycie na zdjęciach ile rzeczy przygotowałam i ile nocy nie przespałam , możecie się tylko domyślać ale ...... było warto :)
Atmosfera Targów jest nie do opisania .
Kiedy mam opisać moje wrażenia brakuje mi słów , ponieważ tyle pozytywnych emocji towarzyszyło nam podczas całego weekendu , że mogłabym opisać to w osobnej relacji.
Chciałabym podziękować dwojgu wspaniałym osobom za niespotykaną pomoc w transporcie , wsparciu psychicznym i pomocy przy przygotowaniu stoiska oraz  podczas sprzedaży ...



Aga za ladą :-)


Agnieszce oraz Rafałowi a także Asi :-) a i malutki Filip też miał swój udział....
Dziękuję za Waszą obecność i pomoc , która znaczy dla mnie bardzo dużo :-)
Moja druga połówka Łukaszowa , po pracy też wspierała mnie realnie , służyła radą i wsparciem , więc wydaje mi się , że jestem szczęściarą , że mogę liczyć na osoby bliskie mojemu sercu :)
Dla  nich właśnie ukłony i podziękowania : )






To była niesamowita przygoda i wspaniali klienci (wiem co mówię , pracuję w temacie )
Klienci Festiwalu sztuki są otwarci i wrażliwi na piękno , zupełnie inni od tych spotykanych na co dzień ...... wielokropek :-)
Podziękowania dla Was moi mili :)








Na koniec etażerka zapomniana przeze mnie , zamknięta w piwnicy , która została odnowiona tuż przed targami a posłużyła na prezentację spinek , opasek i kołnierzyków .


Już wracam , od jutra zapukam do Was z wizytą , moje drogie koleżanki :D
Dobranoc :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...