20141226

ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ





Taki piękny czas , którego oczekujemy , na który szykujemy nasze domy , zastawy , potrawy , ubrania.... Tak bardzo się staramy aby było doskonale , aby niczego nie zabrakło na świątecznym stole .......















Ze wszystkim zdążyłam ale ledwo żyję , tak mało czasu miałam dla siebie , tak w ogóle to wcale.
Dopiero usiadłam , bo jeszcze kilka spraw nowych wyszło po drodze ale jestem zadowolona tylko dla bliskich znowu czasu mniej ale to , że są daje wiele radości , nawet jeśli słyszę ich w tle bo jeszcze krzątam się :-)
Takie wycinki pozostawiam tutaj , chociaż żałuję , że postu z życzeniami nie znajdzie nikt to życzę Wam jeszcze poświątecznego lenistwa i długich rozmów z najbliższymi albo wieczorów z piękną książką i kubkiem czekolady :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...