20141005

MINIATUROWE ŁAPACZE KRÓTKICH SNÓW

Cały weekend bardzo pracowity dla mnie przeleciał tak szybko , że ponownie odczuwam duży niesmak.
Internet nie chodzi za dobrze i ciągle urywa połączenie ....
Kiedy publikowałam posta dotyczącego wymianki obiecałam , że następnego dnia ogłoszę losowanie ale jak to w życiu pewne sytuacje wyniknęły po drodze i dobrze się stało bo Magdalena odezwała się w międzyczasie i nie musiałam przeprowadzac drugiego losowania :)
Za to mogę śmiało powiedziec , że nie miałam pomysłu na candy urodzinowe i dzisiaj mnie dosłownie olśniło :)) Już wiem , co będzie dla Was najfajniejszą nagrodą :-)
Ogłoszę to już niebawem ale dziś jeden z trzech miniaturowych łapaczy , ponieważ jego średnica wynosi tylko 12 cm :)













Dobranoc :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...