20141010

ŁAPACZ PAWI KONIEC LATA I CANDY

Długo ....... mnie nie było i nie mam nic na swoje wytłumaczenie jeżeli nie szanuję swojego zdrowia ponieważ okoliczności w jakich przebywam są na tyle mało przychylne , że nie udałam się na zwolnienie lekarskie i faszerowałam się tak silnymi środkami przeciwgorączkowymi , że jestem już prawie zdrowa.
Kto z Was przyjął w ciągu 5 godzin dawkę 2000 paracetamolu ?
Ha ha , zawaliłam wszystko a że jeszcze mam do tego wszystkiego organizm kamuflujący choroby to możecie mi wierzyc lub nie nigdy nie wyglądam na chorą.
To jest smutne dla mnie ale nie będę rozwijała tematu tylko przedstawię Wam łapacz , który powstał tuż przed moim niedomaganiem.
Z racji , że normalnie starałam się funkcjonowac nie wysłałam Wam przesyłek , ponieważ po pracy kładłam się do łóżka i marzyłam sobie  ( o tym i o innym ) i kompletnie miałam serdecznie dosyc wszystkiego byle tylko wyzdrowiec.
Mój łapacz zupełnie nie odzwierciedla mojego stanu emocjonalnego i myślę , że dobrze a dla Was mam łapacz w wybranym kolorze z okazji dwuletniej , spóźnionej rocznicy prowadzenia bloga :))




















Tutaj baner dla Was na życzenie i nie będzie żadnych zasad mam tylko prośbę aby osoby , które są mi mniej znane zostawiły jakiś namiar na siebie bo nie będę miała czasu na poszukiwania ale o tym w innym czasie :)
Candy będzie trwało od 10.X.14 do 10.XI.14 i osba , która zwycięży w drodze losowania otrzyma łapacz w kolorach , które sama wybierze ( maksymalnie trzy kolory )
Dziękuję za Wasze komentarze z całego serca :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...