20141015

GIRLANDA STALOWE RÓŻE

Pracowity tydzień tuż po przeziębieniu musi mi zrekompensowac czas odpoczynku , ponieważ nie byłabym sobą gdybym siedziała tak bezczynnie i trwoniła czas.....
Nadrobiłam i to jak :)
W tej chwili będę jeszcze bardzo tajemnicza aż do końcówki miesiąca ( nie mogę zapeszyc )
Będzie jeszcze bardziej pracowicie.
W tym tygodniu powstały już dwie szkatułki i girlanda z czego bardzo się cieszę :-)
Zaczynam pracowac z seriami , tak aby można było sobie dobrac resztę dodatków w jednym motywie .
Myślę , że jest to bardzo dobry krok w kierunku klienta.
Na początek girlanda w kwiaty , do których mam również inne gadżety , np. serwetki , serduszka do zawieszenia i buciki na prezenty bożonarodzeniowe.
Oto girlanda w różach i szarościach.
















Mam jeszcze jedno do napisania :
Dziewczyny jesteście wspaniałe i wyjątkowe i każda z Was wniosła coś niesamowicie pięknego w moje życie :)
Każda z Was daje tutaj częśc siebie i dziękuję , że tak się martwiłyście o mnie pisząc miłe słowa na temat mojego zdrowia i samopoczucia.
Szybko poczułam się lepiej i myślę , że jest to zasługa tej pozytywnej energii , którą mi wysłałyście .
Dziękuję ;D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...