20141017

DAMA W KAPELUSZU

Od dawna kobieta podążała za ideałami , które w miarę upływu czasu ulegały coraz to głębszym transformacjom.
Studiując historię ubioru zafascynowałam się nakryciami głowy , które w pewnym momencie pochłonęły mnie bez reszty.....
Nie odkryłam się przed Wami do końca i nie wiecie jeszcze wszystkiego ale.... kiedyś robiłam na drutach kolorowe czapki i szyłam je również z tkanin z dodatkiem wełny , moherowe i takie z włóczki kolorowe.
Mam niektóre z nich do tej pory i pewnie zimą będę do nich wracała jak co roku , ponieważ z sentymentu zachowałam je.
Wracając zatem do przeszłości sięgnęłam po piękne inspiracje nakryc głowy wydrukowane na papierach do decoupage'u pełne dam w kapeluszach z rozmyślonym spojrzeniem pełnym niewinności.....
Fiolety , które kocham od dawna są bez wątpienia magiczne i nieziemskie a połączenia z subtelnymi różami nadają im delikatniejszy wymiar.
Fiolet jest kolorem magii , wizjonerów i patronuje twórczości więc .... trzymajmy się go :)
Ja uwielbiam fiolety i moja szkatułka na kobiece drobiazgi utrzymana jest w takiej właśnie kolorystyce :)
























Ta kolorystyka jest również tematem Wyzwania Szuflady - Fiolety
Jak się domyślacie chcialabym moją szkatułkę zgłosic w tym właśnie wyzwaniu.





Dlatego tutaj z tego miejsca pragnę podziękowac Wam za czas , wyrozumiałośc i serce .....  cieszę się , że mogę tworzyc z WAmi tę przestrzeń pełną kształtów i barw :)
Dziękuję :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...